Paul, I'm not talking about AfA-OS, I'm talking about OS3.x in general, apart from the AROS 68k native applications that will never work on OS3 because of the missing "stdc.library" on this system, many libraries are also not supported by OS3.x.
In practice, nothing of AROS 68k native is compatible with OS3.x, in practice they are two completely different systems, as mentioned on the contrary, many new OS3 applications, on the other hand, work on AROS 68x.
Paolo AfA-OS is not an independent system and a normal OS3.9 with the addition of a small extension that allows to improve the graphics, a bit like Dopus5 Magellan but less invasive because the System and the Workbench remain standard
------ italiano ------
Paolo non parlo di AfA-OS, parlo di OS3.x in generale, a parte le Applicazioni native AROS 68k che non funzioneranno mai su OS3 per via della "stdc.library" mancante su questo sistema, anche molte le librerie non sono supportate da OS3.x.
In pratica nulla di AROS 68k nativo è compatibile con OS3.x, in pratica sono due sistemi completamente diversi, come detto al contrario molte applicazioni OS3 anche di nuova concezione invece funzionano su AROS 68x.
Paolo AfA-OS non è un sistema indipendente e un normale OS3.9 con l'aggiunta di una piccola estensione che permette di migliorare la grafica, un po' come Dopus5 Magellan ma meno invasivo perchè il Sistema e il Workbench restano standard